رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جام جهانی 2022| واکنش ستاره آرژانتین به اقدام جنجالی مقابل هلندی‌ها

11:36 - 19 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۹۱۴۷
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی به اقدام جنجالی مقابل هلندی‌ها واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان - لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین بامداد امروز پس از به ثمر رساندن گل دوم تیمش، در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر به سمت نیمکت هلند رفت و شادی پس از گل خود را در مقابل دیدگان مربیان و بازیکنان این تیم انجام داد و پس از بازی نیز با سرمربی هلند درگیری لفظی پیدا کرد.

مسی درباره این حرکات جنجالی‌اش گفت: از صحبت‌های فن‌خال قبل از بازی احساس بی‌احترامی کردم. فن‌خال فخرفروشی می‌کند که فوتبال خوبی بازی می‌کند در حالی که فقط زیر توپ می‌زند. کاری که او کرد این بود که بازیکنان قد بلند را در ترکیب گذاشته بود و رو به ارسال توپ‌های بلند آورده بودند. دیه‌گو مارادونا ما را از بهشت می‌بیند. او ما را به جلو سوق می‌دهد و واقعاً امیدوارم که این راه تا پایان باقی بماند.

سرمربی هلند پیش از بازی گفته بود مسی وقتی توپ را در اختیار ندارد، نمی‌تواند به تیمش کمک کند.

مسی همچنین در انتقاد از عملکرد متئو متو لاهوز داور اسپانیایی این دیدار تأکید کرد: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم، چون نمی‌توانم صادق نباشم. اگر در مورد داوری حرف بزنم، جریمه می‌شوم. فیفا باید در این مورد فکر کند، آنها نمی‌توانند چنین داوری را برای این بازی‌های این‌چنینی تعیین کنند، آنها نمی‌توانند داوری را انتخاب کنند که در حد این بازی نیست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *